logo sklepu transcomm
Wyszukaj
fraza występująca w:
tematyka:
producent:
cena od:
   
cena do:
waluta: 
Producenci
Kanały RSS
transcomm - aktualności
Aktualności i komunikaty dotyczące naszej sklepowej oferty
transcomm - nowości producentów
Nowości producentów w naszym sklepie
transcomm - promocje
Produkty objęte promocją cenową
transcomm - nasze bestsellery
Najczęściej kupowane produkty w sklepie
transcomm - zapowiedzi
Zapowiedzi w naszej ofercie
transcomm - nowości w naszej ofercie
Nowe produkty w naszej ofercie
Facebook
Twój koszyk
  liczba produktów: 0 
  wartość: 0,00 PLN
Twoja przechowalnia
  liczba produktów: 0  
  wartość: 0,00 PLN
Aktulności
Sklep zamknięty od 1 do 8 lipca

Szanowni Klienci, Informujemy, że od 1 do 8 lipca sklep będzie zamknięty. Zamówienia będą realizowane/wysyłane (DPD+poczta) do piątku 30 czerwca włącznie. Zamówienia, które wpłyną w tym terminie (lub przelewy do wcześniej złożonych zamówień) będą realizowane od poniedziałku 10 lipca, w kolejności ich napływania. W tym okresie ewentualny kontakt poprzez e-mail. Za utrudnienia przepraszamy

22 czerwca 2017  
1/72 JC Wings już w sprzedaży!

JC Wings wprowadza do oferty gotowe modele samolotów w skali 1/72. Pierwsze nowości już w sprzedaży tj. rosyjski MiG-29 i SU-30, ukraiński SU-27, niemiecki Eurofighter oraz amerykański F-14. Uwaga - w komplecie nie ma podstawek.

21 czerwca 2017  
Nowości CORGI już w sprzedaży!

Szczególnie polecamy HE-111, Wellington, Avro Vulcan, Eurofighter, Bf-109E !

19 czerwca 2017  
Nowości Hobby Master już w sprzedaży!

Szczególnie polecamy w skali 1/72: Curtiss P-40N, T-38A Talon, EA-6B Prowler oraz 1/48 Bf-109E

24 maja 2017  
1/72 Warmaster już w sprzedaży!

Po dłuższej przerwie znowu w sprzedaży! Szczególnie polecamy łódź gąsiennicową, EBR-75 oraz zestaw Famo+platforma+kadłub fw-190. Plus dwa ciekawe samoloty tj. He-219 UHU oraz Nakajima na pływakach. Bardzo dobra relacja cena-jakość!

28 kwietnia 2017  
znajdujesz się w:
 

Reklamacje i zwroty

Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży

1. Klientowi zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

2. Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktów lub w którym wskazana przez Klienta osoba trzecia inna niż Kurier weszła w posiadanie Produktów.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę pod adresem: TRANSCOMM ul. Zakopiańska 21, 05-091 Ząbki (z sugerowanym dopiskiem „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.

4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

5. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.

6. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie. Klient może wskazać numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu.

8. Klient ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle zwracany Produkt przed upływem terminu 14 dni na adres: TRANSCOMM ul. Zakopiańska 21, 05-091 Ząbki (z sugerowanym dopiskiem „ZWROT”) lub zwróci Produkty do sklepu stacjonarnego TRANSCOMM w Ząbkach
(05-091) przy ul. Zakopiańskiej 21.

9. Klient pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy (koszty wysłania Produktu do Sprzedawcy). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych „za pobraniem”.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

 

§ 9.

Reklamacje dotyczące Produktów

1.  Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania Produktów pozbawionych wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Reklamacje z tytułu rękojmi można zgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sklepu na adres: TRANSCOMM, ul. Zakopiańska 21, 05-091 Ząbki (z dopiskiem: „REKLAMACJA”) lub dostarczyć Produkt bezpośrednio do sklepu stacjonarnego pod tym samym adresem. Do reklamowanego Produktu prosimy dołączyć dowód zakupu (np. kopię paragonu lub faktury VAT) oraz opis zauważonej wady wraz z określeniem żądania Klienta przewidzianego w ramach rękojmi.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.

 

 

Załącznik nr 1

 

 

 

................................................                                                 ......................, dn. ................................................

................................................

................................................

imię, nazwisko i adres konsumenta

 

TRANSCOMM 

ul. Zakopiańska 21

05-091 Ząbki

 

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy/zamówienia nr ...........………….zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………………………………….

Proszę o zwrot kwoty……………zł (słownie………………………………………..)

Przelewem bankowym na numer konta:……………………………………………..

 

 

 

..............................

   podpis Klienta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wszelkie uwagi, sugestie i spostrzeżenia dotyczące naszej strony oraz informacji
zamieszczonych na niej prosimy kierować na adres: sklep@transcomm.pl
ostatnia aktualizacja oferty: 2017-06-20 11:19:10
  
© 2004-2017 Transcomm