logo sklepu transcomm
Wyszukaj
fraza występująca w:
tematyka:
producent:
cena od:
   
cena do:
waluta: 
Producenci
Kanały RSS
transcomm - aktualności
Aktualności i komunikaty dotyczące naszej sklepowej oferty
transcomm - nowości producentów
Nowości producentów w naszym sklepie
transcomm - promocje
Produkty objęte promocją cenową
transcomm - nasze bestsellery
Najczęściej kupowane produkty w sklepie
transcomm - zapowiedzi
Zapowiedzi w naszej ofercie
transcomm - nowości w naszej ofercie
Nowe produkty w naszej ofercie
Facebook
Twój koszyk
  liczba produktów: 0 
  wartość: 0,00 PLN
Twoja przechowalnia
  liczba produktów: 0  
  wartość: 0,00 PLN
Aktulności
Nowy Dragon Armor już w sprzedaży!

Po długiej przerwie pojawiły się dwa Pz.IV (60693 oraz 60694) z krótką lufą z 1940r.

12 lipca 2017  
1/72 JC Wings już w sprzedaży!

JC Wings wprowadza do oferty gotowe modele samolotów w skali 1/72. Pierwsze nowości już w sprzedaży tj. rosyjski MiG-29 i SU-30, ukraiński SU-27, niemiecki Eurofighter oraz amerykański F-14. Uwaga - w komplecie nie ma podstawek.

21 czerwca 2017  
Nowości CORGI już w sprzedaży!

Szczególnie polecamy HE-111, Wellington, Avro Vulcan, Eurofighter, Bf-109E !

19 czerwca 2017  
Nowości Hobby Master już w sprzedaży!

Szczególnie polecamy w skali 1/72: Curtiss P-40N, T-38A Talon, EA-6B Prowler oraz 1/48 Bf-109E

24 maja 2017  
1/72 Warmaster już w sprzedaży!

Po dłuższej przerwie znowu w sprzedaży! Szczególnie polecamy łódź gąsiennicową, EBR-75 oraz zestaw Famo+platforma+kadłub fw-190. Plus dwa ciekawe samoloty tj. He-219 UHU oraz Nakajima na pływakach. Bardzo dobra relacja cena-jakość!

28 kwietnia 2017  
znajdujesz się w:
 

Realizacja zamówień

Składanie oraz realizacja Zamówień

1. Sprzedawca umożliwia zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez złożenie przez Klienta Zamówienia:

- on-line, za pośrednictwem platformy Sklepu, dostępnej w sposób ciągły 7 dni w tygodniu;

- telefonicznie, pod nr 22 435 80 98, o którym mowa w § 1 ust.2 niniejszego Regulaminu, w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godz.: 9:00-17:00 

2. Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu zostały podzielone według producentów na kategorie i podkategorie. Poszczególnych pozycji można szukać korzystając z wyszukiwarki produktów, wpisując nazwę lub numer katalogowy, można również wpisywać przedziały cenowe (np. do 200). W tym miejscu, chcielibyśmy zaznaczyć, że wyszukiwanie przez numer katalogowy jest najskuteczniejszą metodą , ponieważ eliminuje występowanie błędów w składanym zamówieniu.

3. Przy każdym produkcie umieszczona jest ikonka z informacją o danym modelu, tzn:

- ikonka "dostępny" na zielonym tle - oznacza, że model jest dostępny i można go zamówić

- ikonka "w oczekiwaniu" na fioletowym tle - oznacza, że model jest już zamówiony i czekamy na jego dostawę

- ikonka "na zamówienie" na pomarańczowym tle - oznacza, że model jest niedostępny w tej chwili. W takiej sytuacji można zadzwonić do Sklepu lub wysłać maila z pytaniem, czy można taki model zamówić. Postaramy się odpowiedzieć na każde takie zapytanie.

- ikonka "zapowiedź" na niebieskim tle - oznacza, że model ten jest w zapowiedziach (nowość) na dany miesiąc i ma się dopiero ukazać.  Takie modele można już zamawiać (i tym samym rezerwować), a realizacja takiego zamówienia nastąpi w momencie ukazania się danego produktu w sprzedaży tj. kiedy zmieni się ikonka na "dostępny". Procedura zakupu zapowiedzi jest podobna jak w przypadku produktów już dostępnych, z tym, że ikonka koszyka jest umieszczona pod opisem produktu i jest mniejsza.  UWAGA: ceny "zapowiedzi" mogą ulec zmianie w momencie pojawienia się tych modeli w sprzedaży. Ceną wiążącą będzie zawsze cena z dnia, w którym dany produkt trafi do sprzedaży tj. kiedy zmieni się status na "dostępny"            

- ikonka "nowość" na zielonym tle - oznacza, że ten model jest nowością. Po prawej stronie zdjęcia będzie widoczna data ukazania się tego modelu, np. październik 2014.

 

Może się zdarzyć tak, że modele oznaczone jako "dostępne" są już sprzedane, a informacja na stronie nie została jeszcze zaktualizowana. Z góry przepraszamy za taka sytuację, ale wynika to stąd, że aktualizacja taka nie jest przeprowadzana codziennie. W takiej sytuacji wyślemy do Państwa informację mailem o dostępności danego modelu.

Specjalizujemy się w sprzedaży modeli gotowych, które mamy na stanie.  Zawsze można do nas zadzwonić lub wysłać  e-mail z zapytaniem, czy dany model jest w chwili obecnej dostępny.

4. PRZECHOWALNIA

Przechowalnia służy do "magazynowania" wszystkich Produktów, którymi Klient jest zainteresowany. Nie ma limitu ilości (można mieć nawet 100 pozycji w przechowalni). Najczęściej znajdują się w niej wszystkie Produkty, które są w kręgu zainteresowania, ale z różnych przyczyn klient nie może ich teraz nabyć. Jeżeli ktoś zdecydował się na kupno Produktu, to wystarczy wejść do przechowalni i przenieść interesujący Produkt do koszyka. Ważne - przed dodaniem modeli do przechowalni należy się zalogować. To pomocne narzędzie pomaga w jednym miejscu przechowywać najciekawsze dla Klienta Produkty bez konieczności szukania ich w sklepie i pomaga w planowaniu zakupów. Uwaga. Jeżeli którykolwiek Produkt zostanie wyprzedany - zniknie on również z przechowalni.

 

5. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy dokonać wyboru Produktów podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty dostępne na stronie Sklepu. Wybór zamawianych Produktów jest dokonywany przez Klienta poprzez ich dodanie do koszyka Sklepu.

6. Do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” i potwierdzenia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych, korygowania błędów oraz zakresu wybranych Produktów.

7. Po podaniu przez Klienta wszystkich wymaganych danych, zostanie wyświetlone podsumowanie Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące w szczególności:

- przedmiotu Zamówienia (nazwa Produktu, producent, numer katalogowy, ilość);

- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz kosztów dodatkowych (o ile występują);

- wybranej metody płatności;

- sposobu i adresu dostawy Produktów;

8. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji i potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem Sklepu oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

9. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia. W przypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości Zamówienia). Prosimy zwracać uwagę na komentarz Sklepu do określonego statutu - mogą się tam pojawić ważne informacje lub pytania.

10. Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail ze statusem:

- “Gotowe, czeka na płatność” w przypadku wybrania formy płatności przedpłata/przelew

- “Realizowane” w przypadku wybrania formy zapłaty przy odbiorze/za pobraniem;

- “Modyfikacja zamówienia” w przypadku jakiejkolwiek zmiany/korekty w zamówieniu, przy wybraniu opcji zapłaty “za pobraniem”

– “Towar przygotowany-zapraszamy po odbiór do sklepu” w przypadku odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym.

 

UWAGA!

Prosimy nie wysyłać przelewu (przy wybraniu przedpłaty na konto) przed otrzymaniem od nas wiadomości, w której będzie widoczny status: gotowe, czeka na płatność. Jest to wiadomość, która potwierdza, że Państwa zamówienie jest w 100 % kompletne i czeka na wysyłkę. Ikona "dostępny" przy modelu jest informacyjna i może się zdarzyć, że model oznaczony jako "dostępny" jest już wyprzedany (bardzo rzadkie przypadki, ale mogą wystąpić).

 

11. Realizowane będą tylko prawidłowo złożone Zamówienia. Przez prawidłowo złożone Zamówienie rozumie się wprowadzenie przez Klienta wszystkich danych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży oraz jej realizacji. Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku:

- podania przez Klienta nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych teleadresowych stanowiących miejsce doręczenia przesyłki;

- braku możliwości podjęcia kontaktu z Klientem pod podanym w Zamówieniu numerem telefonu lub adresem poczty elektronicznej w okresie realizacji Zamówienia;

- nieprawidłowego złożenia Zamówienia przez Klienta;

- obiektywnie uzasadnionego uznania przez Sprzedawcę, że w przypadku Zamówienia złożonego przez Klienta występuje próba dokonania oszustwa, przez co należy rozumieć każde działanie Klienta w związku ze złożeniem i realizacją Zamówienia, które jest niezgodne z prawem, a w szczególności takie działania jak: przełamywanie zabezpieczeń Sklepu, wykorzystywanie platformy Sklepu niezgodnie z jej przeznaczeniem, użycie cudzego loginu lub hasła lub podszywanie się pod inną osobę;

12.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówień opisanych w § 5 ust. 11 Regulaminu, w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia. Sprzedawca będzie czynił starania, aby przed anulowaniem Zamówienia skontaktować się z Klientem celem jego potwierdzenia.

13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku odnotowania braku przelewu na koncie Sprzedającego po 7 dniach od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży, o którym mowa w § 5 ust. 10 Regulaminu.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku nie odebrania zamówienia w sklepie stacjonarnym z opcją “odbiór osobisty”, po 7 dniach od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży, o którym mowa w § 5 ust. 10 Regulaminu

Jeśli są jakieś chwilowe problemy z płatnością lub z odbiorem osobistym - prosimy o wiadomość lub kontakt telefoniczny. Pomoże to w uniknięcu nieprzyjemnych sytuacji dla obydwu stron.

 

§ 6.

Ceny

Wszystkie ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, który stanowi dowód zakupu.

Faktury VAT są wystawiane wyłącznie instytucjom i wystawiane są tylko na wyraźne życzenie kupującego (firmy).

 

 
Wszelkie uwagi, sugestie i spostrzeżenia dotyczące naszej strony oraz informacji
zamieszczonych na niej prosimy kierować na adres: sklep@transcomm.pl
ostatnia aktualizacja oferty: 2017-06-20 11:19:10
  
© 2004-2017 Transcomm